باربری سعادت آباد تهران

اسباب کشی حرفه ای ، باربری ارزان و بسته بندی مطمئن

باربری سعادت آباد تهران

اسباب کشی حرفه ای ، باربری ارزان و بسته بندی مطمئن

حمل و جابجایی گاوصندوق

حمل گاوصندوق در خدمات اسباب کشی و جابجایی بار یکی از مهمترین بخش های آن است. چرا که امروزه در بسیاری از شرکتهای دولتی و یا خصوصی، هتل ها، بانک ها، موسسات، سازمان ها و حتی منزل بسیاری از افراد گاوصندوق وجود دارد که زمان اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم باید توسط کارگران حمل بار به مقصد حمل شوند.
در حالت کلی دو نوع گاو صندوق داریم:
• گاوصندوق های بزرگ
• گاوصندوق های کوچک
هر یک از این دو نوع به طرق خاصی حمل و جابجا می شوند. حمل گاو صندوق های بزرگ با وزن بیشتر از 120 کیلوگرم معمولا برای کارگران شرکتهای باربری تهران به تنهایی میسر نیست و حداقل دو یا چند نفره و گاهی با استفاده از ابزارها و لوازم مخصوص اقدام به حمل آنها می کنند.  
اهمیت حمل گاوصندوق:
در واقع به دلیل اینکه امروزه بسیاری از سازمان ها، شرکتها و حتی افراد عادی بخش عمده یا تمام دارایی های ارزشمند خود (از قبیل: ارز، طلا و نقره، پول نقد، مدارک و...) را در گاوصندوق های بزرگ و یا کوچک قرار می دهند، لذا تامین امنیت آنها اهمیت زیادی در این میان دارد. یکی از مزایای حمل گاوصندوق با استفاده از بهترین شرکتهای اتوبار تهران همین نکته است. در صورت رزرو خدمات این شرکتها شما براحتی نظاره گر جابجایی و انتقال گاوصندوق به مقصد توسط کارگران حرفه ای و مورد اعتماد آنها خواهید بود. 
به یاد داشته باشید که هر چقدر هم که قیمت و هزینه حمل گاو صندوق بالا باشد، باز هم به دلایل امنیتی ارزش آنرا دارد و در نهایت نه به شما و اطرافیان کوچکترین فشار و استرسی وارد می شود و هم اینکه کار به آسانی صورت می گیرد. 
روش حمل گاوصندوق:
معمولا حمل گاو صندوق های کوچک و سبک براحتی توسط یک یا دو نفر صورت می گیرد. ولی در مجموعه هایی که گاوصندوق های بزرگ دارند، جهت حمل و جابجایی آنها معمولا به چند کارگر حرفه ای و با تجربه نیاز است. به خصوص در فروشگاه ها و یا مراکز اداری و یا بانک ها. 
در بسیاری از کشورهای خارجی امروزه از وسیله Hand truck جهت این امر استفاده می شود. این وسیله دارای انواع دو چرخ، چهار چرخ و حتی شش چرخ است که بسته به اینکه وزن و ابعاد گاوصندوق چقدر است، از هر یک از آنها استفاده می شود. ممکن است جهت جابجایی از پنج یا شش نفر استفاده شود. 
البته برای حمل گاوصندوق های بزرگ بانک ها و یا خزانه کشورها معمولا از جرثقیل استفاده می شود چرا که به دلیل سنگین بودن زیاد و ابعاد نسبتا بزرگ استفاده از وسایل و لوازم باربری کافی نیست. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.